Två änglar.....

Blog Image

Visst är hon vacker min äldsta ängel :) Har börjat på en fotostudio kurs genom Textilhögskolan där hon studerar i vanliga fall. Detta foto hade hon lagt upp på sin blogg igår , dessutom två till :) Blev alldeles över förtjust i detta :)
Jag samlar ju på änglar och har två alldeles egna änglar på två oerhört vackra foton. Här kommer mitt favoritfoto på min andra ängel :) Ett av def ina stylade fotona från The Studio, men en absolut favorit för mig.



Visst är hon vacker min yngsta dotter, en riktig goding, snällheten själv.
Älskar er mina fina flickor, NI gör mig så glad genom att vara de ni är, - Älskar er ända upp till stjärnorna och tillbaka - Varje dag, varje stund......

Idag har jag ägnat mig åt lite mamma skryt, men det är min blogg så jag bestämmer vad jag vill visa :=)

Tisdagkväll, sitter och läser ett bra bok, njuter av att vara ledig i morgon :)

Kram kram Aase

Kommentarer
Postat av: Karin

Fina tjejer, fina foton...ser fram emot vad du kommer att scrappa med dessa!

Kram

2008-11-25 @ 19:29:52
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Anonym

mmm.. moster sträcker på sig.. är så stolt över dina tjejer.. sååå vackra både utanpå och innanför.. älskar dem sååå..

och inte att förglömma: lillman.. (som är klart längre än mej) är den goaste underbaraste killen.. helt klart.. du ska vara stolt över dina fina vackra barn syrran.. det är jag.. =)

kram kram

Kajsa

ps.. moster vill också ha så fina bilder att scrappa..ds

2008-11-25 @ 21:18:19
Postat av: MissMian

De är underbart vackra dina döttrar! Du ska verklgien vara stolt!

2008-11-25 @ 22:03:26
URL: http://www.missmian.blogspot.com
Postat av: CamillaE

Ja, verkligen vackra båda två!

2008-11-26 @ 15:52:47
URL: http://camillaslillasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0