Måndagsinspiration.....

Gjorde ett försök att söka till ett DT team i USA....mest för att testa och utveckla mig själv. Jag blev enormt nöjd med mina resultat och framförallt mitt försök att skriva ett brev och en presentaion på engelska. Det är jag stolt över att jag klarade. Tack älskade LillSis för din tro på mig och hjälp, Tack för att du uppmuntar mig och stöttar mig till att testa nya saker.   Tack älskade Johanna för din hjälp och dina glada tillrop när du hörde att jag skrivit så mycket på engelska Jag sprack nästan :) av stolthet..... Jag är glad att jag skickade in mina LO och mitt kort, man blir modigare och modigare av att göra det. Framför allt är det roligt att våga sig ut utanför Sveriges gränser där det finns oanade möjligheter att lära och utvecklas.

Här kommer mina LO och mitt kort som jag skickade in:

Mitt kort, det var kul att göra ett kort, tycker det är svårt och drar mig ofta för det.



insidan:



Enkelt, men det är jag :)

Mina tre LO som jag verkligen tycker om själv, först två favoriter och allra sist en "tokig"- partyLO



Underbart foto, mitt favisfoto på Viktor



Har använt mig av en  fjärlis-"damask" från Heidi Swapp, och rosa akrylfärg/glaze läcker ttycker jag och lite annat än bara papper. Fotot är favorit i repris :) tokgillar fotot på mig och mina underbara flickor



TG & jag på kräftskiva i augusti, en rolig bussång med lite attrialjer att spöka ut sig i, men ibland måste man bjuda på sig själv. En glad Lo eller vad säger ni?

Roligt att "höra" vad ni tycker om mitt senaste projekt...... Det är ju så roligt med kommentarer, både ris och ros.

Ha en skön måndag, snart väntar jobb några timmar. Här skiner solen och allt blir så mycket lättare då :)

Kramis/ AA

Kommentarer
Postat av: Lillsis

alltså..jag kan inte sluta skratta åt era fånbilder.. ni ser för tokiga ut.. jisses.. ni måste ha haft huuur kul som helst på den festen..

sen vill jag bara säga..klart att du kan, klart att du ska.. jag står gärna bakom och hejjar på...=)

synd att du inte blev utvald.. jag tycker att du är bäst..

kram Lillsis

2008-10-06 @ 12:40:19
URL: http://kajsascrap.blogg.se/
Postat av: Lotta

De fattar inte vad de går miste om "over there"! LO är jättefina men kortet är nog bäst enligt mig.

Tack för igår och vi ses kanske på onsdag.

Kram L

2008-10-06 @ 13:49:01
URL: http://lottaspyssel.blogg.se/
Postat av: Caroline

Underbart fina layouter och ett underbart kort!

2008-10-06 @ 17:27:59
URL: http://rundby.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du vet ju redan att jag tycker du är bäst!! Ses snart! Kram kram

2008-10-06 @ 19:47:46
URL: http://johanna.candoredesign.se
Postat av: MissMian

Haha..älskar den nedersta layouten!!! :):):)

2008-10-06 @ 20:36:54
URL: http://www.missmian.blogspot.com
Postat av: Cilla.J

Du har ju gjort ett jättefint kort, du kan det mä det vet jag............ Och LO är som vanligt jättefina. heja, heja

kram cilla.j

2008-10-06 @ 21:05:02
Postat av: Sandra

Haha, den leken hade vi på mitt och makens bröllop! Gissa om vi hade kul när vi tittade på alla bilderna som togs, det var inte bara våra kompisar som hängde på utan även våra äldre släktingar som jag normalt sett aldrig skulle kunna tänka mig göra något sånt...

Vilket fint kort och härliga LOs du gjort! Och heja dig som vågade skicka in till DT i USA!

Kram, Sandra

2008-10-06 @ 21:18:33
URL: http://smamirakel.blogg.se/
Postat av: Karin

Vilka fina alster och så modigt att skicka iväg det till USA!! Den bruna layoten med lille killen är super!!

Kram

2008-10-06 @ 21:38:51
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Lotta

Vad häftigt att skicka in till det Stora landet där borta.....håller tummarna:) Det är ju verkligen tokläckra LOs och kort du har skickat iväg. Gillar den på lille Viktor, så fint gjort runt fotot. Och vad häftigt med fjärilarna.....läckert! Och fotot på er längst ner...HAHAHHAHAHAHA, så sööööta ni är...eller..hehe..Men kul att scrappa såna kort åxå.

Ha det!

2008-10-06 @ 21:51:07
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0