Torsdag.....

Lite solsken har vi allt här idag..... man blir lite mer uppåt av solen. Hemma i dag också men det känns bättre idag, har inte sovit så bra men det får väl bli en tupplur på soffan sen :) Vila några dagar har gjort gott och tur är väl det då vi åker lördag fm..... Det ser jag fram emot, att få vara med om detta spännande.
Nu har detta skovet hållt i sig flera veckor med -upp och ner-, trots att jag haft sjukdommen i mågna år blir man inte klok på vad som styr den. Trött har jag varit i flera veckor och nu värken som gjorde mig helt utslagen. Det tar den lilla energi jag lyckas samla på mig. Till våren ska jag gå i en av primärvården arrangerad "Fibroskola" - då ska man få lära sig att leva med sin sjukdom, den är ju kronisk. NU hoppas jag att jag slipper äta mer värktabletter på ett tag och att livet kab återvända igen :)

Lite scrap fick jag gjort igår, dt blir korta snuttar som jag orkar sitta/stå men det är avkopplande :)

Gjort en LO till Rasmus album på alla syskonen:



Som ni ser är jag väldigt förtjust i detta alfabetet, får ju passa på nu när jag lånat det :)

Ingen butik för mig idag, annars är ju torsdagar min dag på Handstämplat. Johanna ställer upp och öppnar för att jag ska få vara hemma och vila. Tack gumman!

Kram till er alla och TAck för omtänksamma kommentarer. Det värmer ska ni veta.

Aase

Kommentarer
Postat av: Karin

Snygg LO! Gillar design och val av papper. Fint foto på ungdomarna. Skönt att du mår bättre!

Kram

2008-10-16 @ 20:56:06
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: SasSa

Tänker på dig då och då hoppas hösten är snäll mot dig:). Tack för sötaste orden vännen!

Jisses vad de hjälper mot lesset sinne.



Så fin layout du gjort och de andra lo´sarna du gjort sen jag var här sist Lika ljuvliga dom. Varit så dålig på att hälsa på dig, hoppas på att bli bättre.



Skrattade så gott när jag såg dina foton på lillkillen. Sånna ljuvliga och härliga foton!!

Ha de gött och ta hand om dig.

Ses snart;)

Kram SasSa

2008-10-16 @ 21:31:01
URL: http://sawila.blogspot.com
Postat av: malin

ännu en jättefin layout... och fotot är såå fint! kram

2008-10-17 @ 08:12:14
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0