Fredag.....

Idag känns det lite bättre, även om mattheten består. Har tom. tittat igenom mina fotohögar :) Är allt lite sugen på att scrappa får se om det inte kan bli av i helgen.Har en hel del kort att scrappa. Men borde allt fixa album till alla LO som samlats på hög, vågar inte räkna dem alla :)

Ikväll kommer alla barnen hit för att mysa, Taco´s har alltid varit deras favoritmys så det står på menyn ikväll :) Längtar efter dem, det var så längesen vi sågs. Vi pratar mycket på telefon men att ses i levande livet är allt annat. Både Johanna och Rasmus har ju bloggar som jag besöker och håller mig uppdaterad igenom. Rasmus skriver mest om sina bilar och skolan, Johanna hon visar sina scrappade alster och annat roligt i livet. Sofa är väl den jag ser mest :) hon jobbar i vår mataffär så jag brukar snika till mig en kram då och då :)

Idag skiner solen, det är höstfint ute, såg att träden börjar skifta ifärg alla redan, hösten är verkligen här. Hoppas att jag är frisk nog att ta mig till jobbet på måndag. Kanske en lite fotorunda i morgon då jag ska försöka ta mig till Borås.

Här kommer lite blomplanteringar från Skottland, de fanns överallt och lyste upp alla stenhus och lycktstolpar.











Färggranna blommor i alla de slag, de fanns överallt att beskåda och så vackert.

Må gott och njut av att det är helg, tack för att krya på dej hälsningar och Grattis. Blir såååå glad över uppmuntran.

Kram kram Aase

Kommentarer
Postat av: Susanne H

Härliga bilder! Grattis i efterskott och ha en skön helg.

2008-09-12 @ 15:20:01
URL: http://snuffehar.blogspot.com
Postat av: Caroline

Underbara foton! de vill jag se scrappade!

2008-09-12 @ 21:10:11
URL: http://rundby.blogg.se/
Postat av: MissMian

Åh så underbart ni verkar ha haft det men ingen häjdare att ni blivit sjuka!! Ska läsa din blogg noga när jag kommer från scrapträffen på söndag!

2008-09-12 @ 23:02:31
URL: http://www.missmian.blogspot.com
Postat av: Nettan

Vilka fina bider du har tagit i Skottland!

Hoppas förkyldningen släpper snart.

Nettan

2008-09-13 @ 14:27:26
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0