Scrapträff 11 oktober....

Ja nu är det dags för en ny storträff, har bokat stor lokal så många kan vara med och scrappa/pyssla. Ingen behöver känna att man inte kan, alla har vi varit nya och inte vetat allt för mycket :) men det är genom träffarna man lär sig så mycket.

Så lördagen den 11 oktober kl 10 - ? är det träff på Asklandaskolan, Fristad. Träffen kostar 50:-/pers
Vi kommer att fixa fika till självkostnadspris både fm och em.
Lunch fixar ni själva, det finns möjlighet att värma mat eller att hämta pizza/sallad
Maila in till Handstämplat - [email protected] det går bra att lämna en kommentar här också.
Givetvis kommer det finnas möjlighet att shoppa lite från Handstämplat. Så en veckopeng behöver ni ta med er :)

Hoppas fler än jag är sugen på att scrappa, ska bli så kul att träffa er alla underbara scrapvänner :)

Kram kram Aase



Kommentarer
Postat av: Cina99

Klart jag kommer på träffen!! Ska bli jättekul :) Har redan anmält mig + 1 eller 2 personer till...

2008-09-16 @ 20:25:29
Postat av: MissMian

Åh efter att ha varit på träff i helgen så har jag sååå mycket inspiration!! Det är ju så kul med träff och jag hoppas att du får många supersnygga LOs gjorda. Och framför allt trevligt sällskap!

2008-09-16 @ 22:32:43
URL: http://www.missmian.blogspot.com
Postat av: Johanna

Åh, jepp jag är på :) Hoppas att jag redan är anmäld... Kram till dig min goa mamma

2008-09-17 @ 15:47:47
URL: http://johanna.candoredesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0