Två nya scrappade idag....

Åh vad härligt att scrappa, nu känns det gott. Varit lite fundersam eftersom jag bara plockar runt allt :) Känner ni igen er? Plockar fram - plockar bort, ny cardstock andra papper och foton passar inte :) Men nu känns det riktigt bra, två stycken idag :)



Först ut är StorBus, flera timmar varje dag tillbringar han med att göra vägar. Han fick en ny traktor av oss i somras, letade upp enda stället med lite grus, där den nya stentrappan höll på att läggas..... där satt han länge :) Härliga Filip så go´du är!!



Äntligen kan man tända ljus och elda i braskaminen :) som jag längtat och så jag njuter. Dessutom bara älskar jag dessa underbara papper från Scenic Route.... Mmmmmm! Kommer mera scrap med dessa :)

Nu ska jag läsa min goa bok, njuta av att det snart är helg och längta tills lördag då TG & jag ska njuta av att få passa StorBus & LillBus....... Det ser jag fram emot. Tack älskade Lotta för att vi får rå om de goa killarna. Vi trivs så gott med det.

Må gott alla cybervänner! Scrappa, njut och ta vara på dagen! Vi hörs snart igen. // Kram AA

Kommentarer
Postat av: Ylva

Härliga Lo´s! Det är tydligen fler än jag som gillar hösten :)

kram ylva

2008-09-18 @ 21:05:40
URL: http://www.vitapioner.blogspot.com
Postat av: Lotta

Jättefina, papprena är kanonfina och förhöjer fotona extra mycket!

jag vill också ha dem.

Tack för att du hör av dig och kollar mig lite då och då!

Kram L

2008-09-18 @ 21:16:29
URL: http://lottaspyssel.blogg.se/
Postat av: Malin H

Snygga!

Ja, vem känner inte igen sig! Har iiiiiiiiiiinga papper......eller inga kort till dom :-) Så är det här ibland!!!Tack för fina ord!

Njut av helgen!

Kram kram

2008-09-18 @ 23:05:51
URL: http://malinsscrap.blogg.se/
Postat av: Karin

Varför är vi så lika????.....Jag gillar också hösten!!! Min dotter och jag är sådana höstmänniskor.

2008-09-19 @ 22:28:51
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0