Blev publicerad idag på Swescrapbook....

Blev så glad idag när jag upptäckte att jag fanns med på Swescrapbook idag. Hade skickat in ett bidrag till veckans skissutmaning. Härligt att de år pågång med sina skisser igen, de och veckans skiss är de bästa inspirationsbloggarna tycker jag. På "Swe" finns flera olika utmaningar inte bara skisser som på veckans skiss, men det är ju det som jag gillar.

Vecka 3 skissen fick mig att scrappa med mönstrat CS - inte min grej i vanliga fall men nu funkade det bra.....



En snabb scrappad LO, jag vet att jag oftast scrappar snabbt, men denna var rekord snabb. Tokgillar QK - alfabetet som jag lånat av Kajsa, "journal" visst är det snyggt? Jag är själv nöjd med resultatet så det var kul att bli utvald :)

NU ska jag byta om, det är ju premiär idag för min nya motion....... Jazzdansen! Snälla håll tummarna att jag inte gör bort mig så det blir alldeles tokigt :)

Ha en skön kväll, dansrapport kommer! Aase

Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis till din publicering!! Vad fin LO är och jag gillade faktiskt den mönstrade CS.

Klart du fixar jazzdansen med glans, huvudsaken är ju att du har kul! Tavlan blev jättebra, han blir säkert jättenöjd!

Jösses vad snyggt och städat det är i scrapprummet, hittar du dina saker nu när du inte har kreativt scrapkaos?

Vi hörs senare kramar Lotta

2009-01-19 @ 18:48:02
URL: http://lottaspyssel.wordpress.com
Postat av: MissMian

Så fin och du borde scrappa mer med mönstrad bakgrund...du lyckas ju verkligen, fast det gör du ju med allt :) Jag tror att det kommer gå superbra på dansen!!

2009-01-19 @ 20:24:44
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: Sandra

2009-01-19 @ 23:14:10
URL: http://sa
Postat av: Sandra

Oj, kom åt fel knapp innan... Grattis till publiceringen, jättefin LO! Så himla goa bilder också!



Vad kul det lät med dansen, hoppas det känns bra imorgon också!

Kram, Sandra

2009-01-19 @ 23:18:40
URL: http://smamirakel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till publiceringen!!! Hur kunde jag missa att det var din LO...har ju varit där och tittat eftersom jag också tolkat skissen!!! Superfin är din LO!

Kram

2009-01-20 @ 22:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0