Körslaget, julklapp och jultomtekaos.....

Vad kan detta inlägg innehålla tro?

Vilket härlig Körslag det var igår, håller ju givetvis på Borås efter som det är min stad igår sjöng de "Kom hem" ett klokt val av Magnus. Även team Hanna var grymt bra med min favoritsång, Gabriellas sång. Måste se vad som händer nästa vecka, då var man fast i ett nytt TV-program :)


Julklapp? Kom på att jag inte visat min underbara julklapp från LillSis. Hon har gjort en tavla åt mig som nu hänger så jag ser den varje morgon och varje gång jag går upp för trappan till 2:a våning.



Visst är den ljuvlig, jag bara älskar den. Tack LillSis!!

Ska jag orka ta tag i detta kaos idag? Var bara tvungen att hämta kameran när jag insåg att detta var mer än jag orkar idag :=) Trots att jag älskar mina julsaker......



Då finns inte granen med, alla snögubbar som Rasmus samlat på + allt jag glömt plocka ihop :=)
Näe jag gör något annat idag, tror jag ska scrappa lite :)

Kram! Aase


Kommentarer
Postat av: Kajsa

hihi.. ja den blev bra den tavlan..=) kul att jag kom på nått som du gillar..=)

ha det gott.. nu ska vi köpa skåp..

kram kram

Lillsis

2009-01-11 @ 13:09:59
URL: http://handstamplat.blogspot.com
Postat av: Linda

Vilken fin tavla! Förstår att du blev glad :)



Ett litet tips, ändra gärna i dina inställningar på bloggen så du visar hela inlägget (i rss-flöde), som det är nu ser man bara några rader i ditt inlägg på Bloglines.



Ha en mysig söndag! ♥

2009-01-11 @ 14:57:38
URL: http://lindasdagar.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag förstår att du inte orkar med alla dessa julsaker, inte funderat på att minska ner antalet???? fniss, fniss, näe jag tänkte väl det. Själv skall jag nog plocka ut julen imorgon, men med mina 10 tomtar tar ju inte det så lång tid, det är mer allt granris och enris som tar tid att städa bort.

Ha det gott kramar Lotta

2009-01-11 @ 15:49:55
URL: http://lottaspyssel.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh, vad jag längtar, längtar och längatar till jag får plocka ihop alla julsaker och påbörja det nya året på riktigt, men jag ville inte dra igång under mina tentor så jag får håla mig till på torsdag. Jag är superladdad inför morgondagen! Sen är det bara att ta nya tag till nästa tenta. Kram kram

2009-01-11 @ 16:56:32
URL: http://johanna.candoredesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0