Lördag....

Idag har jag gjort ett riktigt bra "röj"!! Städat, plockat och framför allt slängt en hel del. TG åkte glatt till sopstationen, han blir så glad när jag är på "slänghumör".  Inte nog med det, scraprummet har blivit sååååå fint! Städat och plockat igenom allt, sorterat papper, dekosar och sorterat alla mina knappar i färger. Jag är lite små tokig ibland, men nu sitter jag nöjd och bloggar. Samtidigt som jag lyssnar på Körslaget, samlar inspiration till alla mina ideér som jag just nu bär omkring på. Känner att det snart rinner över, vilekn tur att jag har en hel dag på mig i morgon att göra det jag vill på. Det har man rätt till tycker jag när man varit så flitig idag :) Har bara en ska som jag egentligen borde prioritera, stryktvätten och den högen är rejäl kan jag lova. Kanske det går en bra film i mrgon så det blir lite roligare att stryka.



Gör som jag, tänd några ljus och njut av att det är lördag och en ledig dag till innan en ny vecka börjar.

Vad kul att så många lämnar ett avtryck när ni besöker min lilla hörna, jag njuter av alla ord ni lämnar till mig. TACK!

Må gott, Kram Aase

Kommentarer
Postat av: MissMian

Har också röjt här hemma idag. Ska börja göra iordning klädkammaren till förråd istället och då måste allt ut!! Ha slängt massor, en del kommer gå till försäljning på blocket och en del ska fördelas i andra garderober osv.. suck

Men det är skönt när man har slängt en hel del!!!

2009-01-18 @ 16:56:12
URL: http://missmian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0